joi, 10 martie 2011

Inca una...



Ieri am terminat oficial serviciul, mai precis azi si maine am curs. Sper sa nu apara niciun caz de urgenta sa fiu nevoita sa mai lucrez saptamana viitoare. Vreau sa apuc sa dorm pana ma satur si sa nu fac absolut nimic...macar cateva zile.
Inca nu s-a topit toata zapada, mai are cativa centimetri buni. Si noi mai avem pe balcon un strat de vreo 40 de cm, ca nu ne-am invrednicit inca sa curatam balconul. Totusi, se simte un iz de primavara. Nu, nu sunt 6-7 grade cum am zis duminica, uitandu-ma la ce arata termometrul care statea exact in soare. Dar undeva in jur de 0 grade tot sunt. Si asta inseamna cald. Mi-am mai expus si in alte imprejurari filosofia mea despre anotimpuri in Suedia:
- primavara: 0 grade
- vara: 20 de grade
- toamna: 0 grade
- iarna: -20 de grade
Saptamana asta incepuse sa ploua la un moment dat. Si a fost una din putinele dati in viata mea cand m-am bucurat ca ploua. Pentru ca ploaia e buna! Ploaia inseamna > 0 grade!
Dupa cum ziceam, am scapat de serviciu, dar nu am scapat inca de trezit de dimineata. Azi am fost la un curs, tot in centru si care a inceput tot la 9 (deci nu mare diferenta). A fost in schimb interesant, tinut de un profesor din State si desfasurat in cladirea World Trade Center. Dureaza doua zile – azi si maine...apoi libeeeer!
Cand ne intorceam azi acasa, era o vreme de toamna...lapovita si racorica. Speram totusi ca primavara e pe drum...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu