sâmbătă, 12 martie 2011

Supa crema de conopida



Am citit in ultima vreme despre ce contin diverse legume si una care m-a impresionat a fost conopida. Un rezumat despre conopida puteti sa cititi aici.
Si, pentru ca am ajuns azi la supermarket, am cumparat 3 conopide maricele – 1 kg fiecare, iar acasa le-am distribuit in felul urmator: una la supa si doua preparate la aburi.
Nu m-am chinuit sa gasesc o reteta perfecta de supa – sunt pe internet mult prea multe si gusturile sunt diferite. Am citit cateva, ca sa imi dau seama cam ce se pune intr-o supa crema de conopida, iar apoi am pus cam ce aveam prin frigider, adica:
- 1 conopida (1kg)
- 2 cepe
- 1 pastarnac
- ¼ telina
- 4 cartofi mici
- 250 ml smantana de gatit
- 3 linguri ulei (de masline am pus eu)
Metoda de preparare nu e greu de intuit: am pus toate legumele la fiert in apa (cat sa le acopere) . Dupa ce au fiert, am aruncat ceapa, iar pe restul le-am bagat la blender cu tot cu lichid. Pasta rezultata am amestecat-o cu smantana si uleiul si le-am pus la fiert pe toate. Dupa cateva clocote, supica era gata.
Noi am papat-o cu crutoane si patrunjel verde.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu