sâmbătă, 4 decembrie 2010

Sambata si... shopping!!!



Am ajuns in sfarsit la shopping azi si, desi nu am avut prea mult succes, a fost foaaarte placut. Eu mi-am gasit in sfarsit costum de baie sa imi placa (da, unii fac baie si in decembrie), iar SO si-a mai luat cutiute peste cutiute sa isi sorteze prostioarele din casa si din masina. Am luat si figurine anti-alunecat pentru cada, pentru ca cei cu burtile mai mari sa nu alunece sa cada.
Bradul de Craciun din Outlet (zapada e naturala, evident):


Cada cu pestisori si delfinasi:

Si am uitat sa va prezint noua mea pernita de dormit, pe care mi-a adus-o Mos 1 Decembrie.
Arata asa:

Se doarme pe ea asa:

...si e absolut super confortabila.
Maine noapte tre’ sa vina Mos Nicolae si de-abia astept sa vad ce surpriza imi pregateste.

2 comentarii:

  1. Frumos bradul!
    Interesanta pernuta, s-o stapanesti sanatoasa si sa-ti fie de folos. Cred ca ea te-a ajutat sa te odihnesti!
    Cum esti fetita cuminte, nu mai ramane decat sa pregatesti la usa ghetutele curate si cu siguranta va veni Mosul. Iti doresc succes!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumesc! Ghetutele sunt deja la usa, curate, bineinteles. Acum asteptam...:)

    RăspundețiȘtergere