miercuri, 22 decembrie 2010

Ho, ho, ho, Merry Christmas!



Ador cadourile! Bine, bine, nu este nicio aluzie, sa stiti. Doar ca saptamana asta am fost foarte rasfatata. La noi a venit Moshu’ mai devreme: SO a primit niste casti wireless cu care sa stea la televizor cand “restul lumii” doarme, iar eu am primit o camera foto micuta cu care sa fac poze mai frumoase pentru blog :).
Ca sa aiba Moshu’ unde sa vina, am impodobit si bradut! SO s-a ocupat de el in totalitate si, trebuie sa recunosc, este foarte dragut.

Alt Mosh (sau acelasi, dar cu alt cadou) a venit de la serviciu: am primit un cupon cu care pot comanda la alegere, un platou de delicatese (somon sub diverse forme, piept de rata, parmezan de nu stiu care sau bomboane frantuzesti, etc). Ca sa zic asa, cum se dadeau bani de porc in tara, intr-o varianta mai rafinata. Pentru ca plecam, o sa ne comandam cadoul cand ne intoarcem (e valabil pana in noiembrie la anul, deci nu-i graba).
Si cadourile nu s-au terminat aici: luni a venit Moshu’ si la clienti. Am fost placut surprinsi ca dupa sedinta, eu si colegul sa primim cate un cadou foarte frumos impachetat. Cum firma la al carei proiect lucram se ocupa cu protectia impotriva incendiilor, am primit un set de masa de ulei/otet in forma de extinctoare. Dragut, nu?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu