duminică, 5 decembrie 2010

In asteptarea Mosului



Pauza lunga de suedeza isi spune cuvantul. Am incercat astazi sa facem o lectie, dar SO a adormit dupa numai 2 pagini (si alea terminate cu chiu cu vai). Saptamana trecuta mi-a venit o idee de cum sa incepem sa si scriem. O sa primeasca zilnic cate 20 de propozitii de tradus din romana in suedeza, tema pe care sa si-o faca la serviciu. Din nefericire, prima zi nu a fost un succes. Tema de vineri nu a fost rezolvata pe motiv de “mi-am uitat caietul acasa”. Eu ii scriu propozitiile in romana cand sunt in metrou, si i le dau pe foaie, iar vineri, cica, a uitat foita acasa. Sa speram ca nu se va mai repeta, ca sa nu fiu nevoita sa i le scriu pe mail apoi.
Azi am fost la Vällingby, asa cum ne propusesem. Am mers pe jos, iar asta la obosit pe SO in asa hal incat de cand s-a intors acasa ar dormi intruna. Poate i-ar face bine sa iesim la plimbare pe jos mai des in aerul rece. Se vede ca nu are antrenament.
A fost oricum mai cald azi, iar pe afara era puzderie de copii la derdelus.
Gripa/raceala nu pot sa spun ca vine sau nu, sunt cam in acelasi stadiu. Pe langa ceai si tinctura de propolis, incerc si varianta ”cui pe cui se scoate”. Asa ca am iesit azi pe afara, maine ma duc la bazin si, vom vedea ce va mai fi.
Eu mi-am cam incheiat activitatea pe ziua de azi, m-am spalat, pieptanat, facut bagajul de maine, iar acum nu mai am decat sa il astept pe Mosu’. Si, pentru ca stiu ca vine doar cand dorm, poate o sa ma culc.
Noapte buna si un Mos darnic va doresc la toti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu