miercuri, 8 decembrie 2010

Bolnavioara...



Nu m-am dus luni la bazin, la serviciu nu am ajuns, am fost doar la clienti la sedinta. Am baut o tona de ceai si am mancat miere cat nu am mancat in total toata viata pana acum, portocale si lamai, facut bai fierbinti si...soooomn.
Ieri am stat acasa sa zac, iar azi am lucrat de acasa. Nu am vrut sa ies in aerul rece de afara, pentru ca inca nu mi-a trecut raceala. Maine insa o sa incep sa ma duc.
A venit si mosul:

Acum il asteptam pe urmatorul...probabil Mos Craciun, iar apoi pe Mos Gerila si apoi cred ca se termina mosii :((, cel putin pe anul asta.
Progresam cu suedeza. SO isi face temele si imi pare bine ca m-am gandit sa ii dau traduceri din romana in suedeza, pentru ca e cea mai buna metoda sa invete. Eu nu am avut ocazia sa fac astfel de traduceri la scoala, dar sunt convinsa ca il solicita intr-o mare masura. Pentru ca eu tot insist pe varianta de a invata prin a scrie, am inceput de aseara sa ii dau si dictari scurte. Va primi in fiecare seara cate o ”portie”. In schimb, cu lectiile din carte tot in ritm de melc inaintam. Dar e bine si un pic decat deloc!
Cum nu am iesit de acasa, nu am nicio noutate. Ascult Kiss FM, asa ca stiu toate ofertele din Metro si Carrefour :).
Temperatura de afara se mentine la peste -10 grade.

2 comentarii:

  1. sunt uimita. mosul tau a imbatranit de tot. pai cadoul nu trebuia sa fie IN ghete? l-a pus PE ghete? cred ca a fost mos Craciun care nu a gasit brad!

    RăspundețiȘtergere
  2. Nuuu...a fost Mos Nicolae sigur!!! Ghetutele erau pline cu bomboane, ciocolata si portocale, nu a mai incaput si pachetelul rosu! Pe Mos Craciun il astept de Craciun!

    RăspundețiȘtergere