duminică, 5 decembrie 2010

Leacuri babesti



M-au apucat aseara o durere de gat si o stare de raceala. Durerea de gat am avut-o de fapt toata ziua de ieri, m-am trezit cu ea si am justificat-o prin aerul uscat din dormitor. Aseara insa...starea de raceala m-a cam speriat. Asa ca, am baut 2,5 litri de ceai de tei cu miere si lamaie (eu, care urasc ceaiul!), am mancat 3 portocale (incercand sa indes in mine cat mai multa vitamina C), am facut o baie fierbinte la picioare (cu sare – de mare chiar, ca de-aia aveam; nu stiu daca sarea ajuta la ceva, dar asa imi amintesc eu ca se face) si de cate ori m-am trezit azi-noapte am mancat cate o lingurita de tinctura de propolis (am vazut apoi ca are alcool de 25%, sper ca nu se pune!).
Azi m-am trezit cu mai putine simptome de raceala (poate apar seara), dar durerea de gat persista. Asa ca am facut o MBS (pentru necunoscatori, MBS = mamaliga cu branza si smantana) si o sa fac mai tarziu si o supa de pui de papat fierbinte. Sper sa ma rezolv rapid. Si acum daca ma gandesc mai bine, ar putea fi chiar gripa, avand in vedere ca multi dintre colegii mei au fost bolnavi in ultima vreme. Poate o sa ma vaccinez totusi, cat mai curand, mai ales daca ma gandesc la ”vacanta” de anul trecut petrecuta in tara, bolind.
Nu pare foarte frig azi, dar e innorat si cam trist. Probabil o sa iesim prin Vällingby sa il cautam pe Mosu’.

2 comentarii:

  1. Deci, cu "leacurile babesti" eu nu mai iau medicamente de vreo 2 ani-- nu-mi mai omor ficatul ;) , vaccinurile sunt periculoase - be careful- iar supa la raceli e cunoscuta ca "antibiotic" natural :) In cazuri de raceli e bine sa eviti dulciuri, carne, grasimi si branzeturi, toate in general daunatoare organismului ;)

    RăspundețiȘtergere
  2. Aaa, buna ideea cu supa! Chiar ma incearca o raceala... multumesc de sfaturi! :*

    RăspundețiȘtergere