miercuri, 22 decembrie 2010

Curatenie de Craciun



Nu puteam sa lasam apartamentul murdarel, asa ca aseara am fost foarte harnicuti. Desi obositi, am reusit sa ne adunam ultimele forte si sa facem curatenie. Mai precis, am facut ordine generala, apoi SO a dat cu aspiratorul in toata casa, eu dupa el cu mopul, sters tot si lustruit, Susi pe de-o parte spala ultima ei tura pe anul asta (care se dovedeste a fi penultima, ca o sa o mai pun o data la munca in seara asta), masina de spalat a primit si ea doua ture, la fel si uscatorul, bineinteles, asa ca toata lumea din casa asta a muncit cu spor.
Apoi am mai avut o misiune importanta care se cerea indeplinita: golirea frigiderului. Sau mai precis a mancarurilor care nu ar fi rezistat pana la intoarcerea noastra. 5 kg de portocale s-au transformat in suc, iar restul fructelor (mere, banane, kiwi si mandarine) au fost planificate sa fie mancate azi. Cu restul ne-am aproape descurcat, dar trebuie sa stiti ca nu a fost treaba usoara!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu