sâmbătă, 4 decembrie 2010

Let the parties start!



Intr-adevar, asa cum banuiam, frigul de Germania e mai bland! Ieri au fost -4 grade, si a nins cu intreruperi cam toata ziua. Deja -4 grade par usor de acceptat. Cel putin asta e parerea mea. Vorbeam cu niste colegi zilele trecute. Ei cred ca -1 grad e mai frig decat -20, pentru ca e mai multa umezeala. Pentru mine termometrul are ultimul cuvant!
Am dormit in sfarsit suficient, 12 ore! Am cazut lata aseara, dar in sfarsit simt ca m-am mai odihnit. SO a venit joi aproape de 12 noaptea si a mai avut puterea sa stea sa isi desfaca bagajul. A avut o calatorie plina de emotii, multe zboruri au fost intarziate zilele trecute, si-a schimbat biletele, dar e bine ca totul s-a terminat cu bine si nu a fost nevoit sa stea vreo noapte in plus prin Frankfurt, Munchen sau Luxemburg.
A inceput sezonul petrecerilor. Ieri a fost prima, la mine la firma, saptamana asta avem joi cu ECDC-ul si sambata la seful lui SO, iar apoi eu mai am una saptamana urmatoare, miercuri, cu firma. Si apoi venim in tara sa petrecem in continuare.
Astept sa se trezeasca SO sa il scot la shopping, ca tare am chef!

2 comentarii:

  1. :)) pai in tara poate facem party in fiecare noapte pe muzica dj miruna...sper totusi ca nu va fii asa!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da' cine ti-a zis tie ca noua nu o sa ne placa DJ Miruna?

    RăspundețiȘtergere