duminică, 12 decembrie 2010

Placinta de spanac



Stiu ca am zis ca nu mai gatesc nimic pana venim in tara, dar... pentru ca am gatit atata zilele trecute, toate pentru petrecere, am zis sa fac ceva bun si pentru noi azi. Placinta de spanac mi-a facut de mult cu ochiul iar azi i-a venit randul!
Ingrediente:
Blat:
- 200 g faina
- 150 g unt
- 2 linguri smantana
Umplutura:
- 400 g spanac maruntit congelat
- 200 g branza
- 1 ceapa
- 2 oua
- 2 linguri faina
- piper
Pe deasupra:
- 1/2 ou
- mac

Mod de preparare:
Se amesteca toate ingredientele pentru blat si se da compozitia rezultata la frigider pana se face umplutura. Se decongeleaza spanacul si se fierbe, adaugam ceapa taiata marunt, branza maruntita, ouale, faina, piperul.
Din doua treimi din compozitia de blat se imbraca fundul si peretii unei forme de placinta (eu am facut in forma de 23 cm). Se toarna umplutura si pe deasupra se pun fasiute din compozitia de blat ramasa. Se unge cu ou, se presara mac si se da la cuptor la 200 de grade pentru 40 de minute.
In final o sa arate asa:


Delicioasa calda (nu a apucat sa se raceasca inca).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu