duminică, 12 decembrie 2010

Odihna, odihna, odihna



Duminica e zi de leneveala. Ne-am trezit tarziu, am mancat, am stat si am trandavit la televizor si nu am avut chef nici sa scoatem nasurile afara. E mai bine in casa la caldurica. Mai ales ca am ajuns aseara acasa cam la 1, aveam nevoie de odihna.
Petrecerea a fost foarte draguta si nu am simtit cand a trecut timpul. Am stat si am socializat, a venit Mosu’, eu am primit doua canute cu renisori, iar SO un cantar de bagaje (foarte util, daca ma gandesc cate probleme am avut cu greutatea bagajelor pana acum).
Ce am uitat sa va povestesc zilele trecute este ca...a venit si salteluta mica de pat! Acum avem intr-un final patul complet in care da...trebuie sa ma urc cu scara! Numai ca salteluta are un miros foarte ciudat (spune SO, eu inca sunt infundata in nas) pe care SO se chinuie sa il scoata. A dat-o cu spray, a tinut-o la aerisit cateva zile, mai nou a dat-o jos din pat si a mutat-o in dormitorul mic, unde lasam toata ziua geamul deschis sa se aeriseasca mai bine. Se zice ca mirosul se duce cu timpul, dar pe SO il deranjeaza foarte tare, asa ca o sa dormim din nou fara salteluta o perioada.
Tot saptamana asta a venit si umidificatorul! A durat ceva pana am citit pe net si ne-am decis care e mai bun. La suedezi este foarte comun sa ai umidificator iar modele exista cu sutele, deci nu a fost treaba usoara sa decidem care sa fie alesul. Acum doi ani radeam cand vedeam oameni platind o groaza de bani pe umidificatoare. Ce sa zic...ne-a ajuns. Si trebuie sa recunoastem ca e eficient. Se simte diferenta! Niste prieteni care au umidificator ne povesteau cum inainte de a-si cumpara au incercat cu suporti de apa pe calorifere. Dar, pentru ca la suedezi caloriferele sunt caldute, nu fierbinti, nu se evapora deloc. Asa ca singura solutie a fost umidificatorul.
Asa arata al nostru:



L-am pus pe SO sa vorbeasca cu bebe saptamana asta, ca sa ii cunoasca vocea. Ce credeti ca a facut? I-a cantat. Ce? Trei culori cunosc pe lume...Astea au fost primele vorbe pe care le-a auzit micutul/micuta de la taticul lui. O sa fie un/o mare patriot/patrioata, probabil.
Am updatat postul asta cu poze si linkuri. Pozele sunt in forma bruta, asa cum aratau pregatirile la noi in frigider. Acolo le-am decorat: am facut niste branza rasa pe care am pus pinguinii si ouale umplute, am luat si niste nuca de cocos pe care am pus-o in jurul omului de zapada de ciocolata alba iar figurinele le-am pus pe tortul de ciocolata alba. Bineinteles, nu am nicio poza de acolo.
Maine incepe o noua saptamana de munca. Eu ma simt cam in vacanta, desi cred ca o sa am treaba pana peste cap zilele astea. Sper doar sa treaca repejor.
A.M.R. 11 zile pana venim in tara.

2 comentarii:

  1. Oooo, ce de bunatati si minunatii! Felicitari, imi inchipui ca sunt si gustoase, pe cat sunt de aspectoase! Cred ca ai fost cea mai pregatita si inspirata, si ai avut mare succes. Mi-l imaginez pe SO in jurul tau in timp ce le faceai, gustand din toate, iar apoi ce mandru se simtea atunci cand primeai laude.
    Intr-adevar, miroase a vacanta, e pe-aproape, va asteptam cu nerabdare.
    Astept indicatii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim! Da, au fost foarte apreciate. Vin si indicatiile curand :)

    RăspundețiȘtergere