sâmbătă, 10 aprilie 2010

Un mic dejun copios



Dupa atata agitatie cu mutatul, dupa atatea nopti dormite doar pe jumatate, azi ne-am mai relaxat si noi. Mai precis ne-am trezit la 12:30 si am mancat primul mic dejun impreuna in noua casuta. Si, pentru ca trebuia sa fie ceva deosebit, inspirata de un restaurant italienesc, am ales sa fac… clatite! Mai precis, am facut clatite cu omleta cu cascaval si sunca presata. Nu ca ar fi greu de imaginat cum se fac, dar o sa povestesc in amanunt “procesul”: aluatul de clatite e normal, fara zahar si eu am pus un pic de piper si praf de usturoi in el (se poate si sare pentru cine mananca cu sare). Am facut 4 clatite. Omleta am facut-o doar din oua, subtire (o jumatate de omleta la clatita, am facut 2 omletute) si, cand oul era facut, am pus cascaval pe deasupra si l-am lasat sa se topeasca. Se taie omletuta si se pune jumatate intr-o clatita. Adaugam peste 2 feliute de sunca presata, si impaturim clatita. Pe deasupra am pus un pic de ketchup si cascaval – si am bagat la microunde sa topesc cascavalul (procesul a durat un pic si clatita se racise si ea). Peste am presarat ceapa verde taiata maruntel. Noi le-am servit cu rosiute si castraveti, se poate si cu salata, ardei sau altceva dupa preferinte.
Cam asa arata sau mai bine zis aratau:

Sunt perfecte pentru micul dejun. Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu