marți, 20 aprilie 2010

Soare cu dinti



M-am trezit azi de dimineata mai devreme ca de obicei. Deja am inceput sa ma trezesc pe la 5 – 6 din cauza luminii de afara. Nu cred ca v-am mai zis, dar a dat lumina peste noi, ca sa zic asa. Date oficiale spun ca azi soarele a rasarit la 5:22 si a apus la 20:13. Intr-adevar, la 20:40 cand am iesit eu de la bazin de-abia incepea sa se intunece. Iar de dimineata la 7 fara, bucataria noastra era inundata de soare. Foarte placut, dar nu ma voi opri aici. 10 minute mai tarziu ma aflam in drum spre metrou, zgribulita de frig. Soarele cel minunat, nu incalzeste mai deloc! Asa ca azi au fost intre 1 si 4 grade. Eu ma tot pacalesc in ultima vreme, pentru ca aici nu mai avem termometru afara si nu prea stiu niciodata la ce sa ma astept. Oricum, fular inca mai port. La manusi am renuntat.
Info: Inca mai sunt apartamente in Stockholm care mai au beteala de la Craciun pe balcon sau luminite.

2 comentarii:

  1. La multi ani, sa ai parte de caldura celor din jur si sa fii fericita!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce dragut ca si-a amintit cineva ca si azi e ziua mea...multumesc!!!

    RăspundețiȘtergere