luni, 26 aprilie 2010

Despre toate si nimic



Avem 5 parfumuri de camera in casa. Glade. In baie, bucatarie, dormitor, hol, sufragerie. Mirosul urat pare ca a mai disparut. Sau poate m-am obisnuit eu cu el.
Mi-am dorit atat de mult un cos de rufe, incat ultima data cand am fost la IKEA, in ciuda protestelor lui SO, am luat unul pe fuga... lasat de altii in drumul spre casa. Nu prea stiam cum este, ambalat fiind, am citit doar dimensiunile, potrivite pentru locul unde vroiam sa il punem. S-a dovedit ca e doar captuseala pentru cosul de rufe... Cand am ajuns acasa si l-am vazut am fost de-a dreptul furioasa...
Acum mi-a mai trecut. Merge si asa. Sta bine cand are haine multe in el. Poate trebuie sa spalam mai rar, sa il tinem plin in permanenta.
A propos de spalat… avem programare miercuri. Cosul e plin. Sper sa reusim sa le terminam pe toate in 2 ore.
Azi am facut cumparaturile in cartier: de la nenea arabu’ cumparat masline, branza, salam si niste pateute cu branza inghetate gata facute, doar de bagat in cuptor – super bune. Apoi am trecut pe la taraba cu legume – salata, rosii, castraveti, ceapa, lipii proaspete.
Zi de luni obositoare. Adormita toata ziua, fara chef de munca. Nici macar cafeaua nu a ajutat. Poate ar trebui sa ma las. Noi avem ore fixe de cafea: 10 si 15 cand ne intalnim cu totii, bem cafea/ceai/suc/apa sau mancam fructe si socializam. Bineinteles cel mai des – cafea. In week-end daca nu beau cafea ma doare capul. In timpul saptamanii daca beau prea multa ma doare capul. Sunt intr-o situatie fara iesire. Ma las.
Sambata, cand am fost in Solna Centrum mi-am cumparat o minunata crema de cearcane de la Clinique. Aveam de multa vreme nevoie, si cum vineri ne-au dat salariul, am prins momentul. Am zis ca daca tot imi iau, sa imi iau una buna. Acum, ce sa zic, scrie pe ea ca e pentru cearcane, dar ca le face sau le acopera… asta nu mai scrie. Niciun efect. In schimb ajunsa acolo, inconjurata de sticlute si tubulete de la mici la foarte mici si minuscule, mi-am mai luat un ruj de care sunt multumita. Zice ca tine 8 ore. Nu tine, dar macar are culoare frumoasa. Si acum sa va zic adevarul: crema o vroiam cu ardoare, rujul… nu era in plan. Dar cum fata de la magazine stie sa vanda, ca de-aia e pusa ea acolo, mi-a zis cum ca daca imi iau 2 produse de la Clinique, nu unul cum vroiam eu, imi da un cadou,ca e promotie. Si cum iubesc promotiile, doar nu puteam sa dau cu piciorul uneia care era chiar in fata mea. Asa ca…am luat si ruj, ce sa mai fac!?. Nu o sa spun pretul, dar sa va zic ce cadou am primit: o crema mica mica mica de cearcane (un pic diferita de ce am luat eu), o sapun lichid mic mic mic de fata, tubulet mic mic mic cu lotiune demachianta, un gloss mic mic mic de buze, un rimel mic mic mic, o crema mica mica mica de fata, o crema mica mica mica de corp, si o crema mica mica mica de riduri (pentru sau impotriva, iar nu stiu). Toate au venit intr-o cutie mica mica mica. Asa ca…am facut afacere: luat 2 produse, primit 8! Am 10 produse Clinique si sunt incantata de ele. Cred ca faptul ca le pun in tubulete asa de mici le face sa fie mai apreciate. Ca si mancarea din avion (in vremurile bune): o salatica mica mica mica, felul 2 intr-o cutiuta cat jumatate de palma (la care mai folosesti si cutitul – desi in mod normal nu ar fi nevoie – dar daca tot ai primit cutit si stii prea bine ca e singurul fel de mancare la care l-ai putea folosi…), si apoi si o prajiturica pe care acasa ai manca-o dintr-o inghititura, dar fiind singura pe care o ai cat esti acolo sus intre nori, musti de cateva ori din ea, si… surpriza! La sfarsit esti satul!
Cam atat deocamdata.
A.M.R. 29 de zile pana la salariu.

5 comentarii:

  1. Eee, protestele lu' SO... Aminteste-ti ca SO ti-a zis: "Si deci cum? Iei asa pe fuga cosu asta pe care nici nu l-ai vazut dezambalat?"

    RăspundețiȘtergere
  2. Ha ha...SO a zis: "Unde il mai iei si pe asta? Un bagaj in plus la urmatoarea mutare...". Remember?

    RăspundețiȘtergere
  3. In IKEA sunt si cosuri de rufe care se pliaza, dintr-un felde plasa!

    RăspundețiȘtergere
  4. Al nostru nu se pliaza si nici nu se vede prin el...e cumva de fas negru - si are nevoie de suport ca sa stea in forma in care trebuie sa stea.

    RăspundețiȘtergere