vineri, 9 aprilie 2010

Ajax, Jif, Mr Muscolo, etc, etc…



Am reusiiiiit! In final, ne-am facut curaj si ne-am mutat – pe noi, ca bagajele erau deja la destinatie si asteptau sa fie desfacute.
A cincea casuta in ultimii sase ani. S-ar putea spune ca avem ceva experienta in ale mutatului…sper totusi sa nu facem o pasiune din asta!
Cand am venit de la Londra, fiind noapte, nu am indraznit sa venim direct aici, asa ca am mai stat o noapte la Paul. (noapte impropriu spus – mai precis 4 ore de somn)
Ieri am plecat amandoi mai devreme: SO a trecut pe la Paul sa aduca si restul de bagaje, iar eu am trecut prin supermarket si m-am inarmat cu cele mai periculoase produse de curatenie de pe piata suedeza. Extaziata de noua solutie care se lauda ca omoara 99.9% din bacterii, am inceput sa frec centimetru cu centimetru fiecare bucatica din apartament. Evident, nu am terminat nici azi, dar macar dupa seara asta, lucrurile mai prind contur. Bucataria e curatata si dezinfectata toata si deja am instalat vasele noastre prin dulapuri (aici mai am de munca un pic ca vreau sa le mai spal o data pe toate – chiar daca sunt ale noastre, la transport s-au mai atins de altele…asa ca o sa am eu grija si de ele). De aragaz inca nu m-am atins…trebuie sa imi fac curaj pentru el. Frigiderul a fost un cosmar – e probabil de pe vremea cand s-a construit blocul (pe la 1985 parca) – si am frecat la gratare si gratarase de credeam ca nu se mai termina.
Daca as spune ca am gasit apartamentul murdar, ne-ar bate Cel de Sus, ca doar noi ne-am mutat in apartamente mult mai murdarele ca asta – (cum ar fi apartamentul negrisorilor). Apartamentul e curatel, cred, din punctul de vedere al proprietarilor, doar ca standardele noastre de curatenie nu se potrivesc. Si oricum, piticii mei de pe creier nu m-ar lasa sa dorm daca nu dezinfectez tot in urma lor. Asa ca si urmatoarele zile se anunta curatenie generala, ordine si disciplina.
Baia si dormitorul sunt curate, dar mai e de facut cate ceva prin ele. Hainele zac claie peste gramada – tot in week-end le vine si lor randul la sortat. Sambata ne-am programat la spalat, ca a crescut considerabil teancul de rufe murdare. Asa ca o sa facem cunostinta si cu spalatoaria blocului (de data asta e la scara vecina, la parter, partea nasoala e ca trebuie sa iesim afara sa ajungem acolo, partea buna e ca exista uscatoare, deci nu ne mai chinuim cu intinsul si stransul de pe sarme).
Ah…si am uitat partea super dementiala a acestui apartament: are dressing! Super giga minunat cu dressing! Hainutele vor fi atat de fericite acolo!
Dupa 8 ore de somn total in ultimele 2 nopti…astept sfarsitul de saptamana cu si mai multa ardoare ca de obicei. Mai avem cateva cutii nedesfacute inca, sufrageria, holul si dormitorul mic de pus la punct. Asa ca treaba se mai lungeste, desi eu sper ca duminica seara sa terminam cu tot deranjul.
Visez in continuare la 24 de ore de somn continuu…

2 comentarii:

  1. Of of of! Spor la treburi, mai lasa si pe mai tarziu, ca sa ai ocupatie. Sa inteleg ca ati gasit bagajele intacte, nu a atentat nimeni la uscatorul tau de par, de exemplu...

    RăspundețiȘtergere
  2. De fapt, nu numai ca nu au luat nimic...au mai si pus :). Am gasit o curea si o sabie de jucarie ratacite prin pungile noastre - probabil s-au jucat copiii pe langa ele :D

    RăspundețiȘtergere