luni, 19 aprilie 2010

3 la a 3-a plus 1



Dupa cum stiti probabil, si azi este ziua mea. Mai precis toate zilele dintre 18 si 23 aprilie in fiecare an sunt zilele mele. Asa ca nu conteaza in care din ele imi urati, ca tot se pune. Multumesc celor care mi-au urat si azi de bine.
Am sarbatorit si la serviciu cu 2 torturi mari si bune, inca mai salivez cu gandul la ele. Si as mai fi luat eu si acasa unul, dar SO a declarat ca nu mai mananca dulciuri asa ca m-am abtinut.
Zi racoroasa si azi, dar parca peisajul arata putin mai primavaratic: la noi aici, mai la tara – ca asa arata – s-au pus cateva ronduri cu lalele la iesirea de la metrou (centrul satului cum s-ar zice), e si o fantana arteziana acolo si bancute pe alocuri pentru cei ce vor sa stea in soare. Mai sunt si cateva gropi cu nisip – ca deh…copiii de tara se joaca in nisip – si in rest gazon cat vezi cu ochii. Ah…lalelele nu au inflorit inca, dar le-au adus aproape imbobocite, sa aiba sansa de reusita. Si ce e si mai important la noi aici e piata – o taraba – tot la iesirea de la metrou (cum ziceam – centrul satului) – cu legume si fructe. Si de aia ma bucur sincer, s-a instalat de curand acolo (mai putin de o saptamana) si se pare ca tin deschis pana seara tarziu (o prind si eu uneori cand vin acasa) .
Ieri cand am iesit la plimbare in imprejurimi ne simteam ca la munte. Ca asa e pe aici pe la noi – metroul e intr-o depresiune-platou – sa ii zicem – si de jur imprejurul lui sunt delusoare si pe fiecare delusor sunt construite cartiere de blocuri. Si un cartier de asta are toate blocurile pe o singura strada care serpuieste pe tot delusorul. Eh, asteptam in continuare vremuri insorite sa iesim in recunoastere. Nu am racit dupa ploaia de ieri dar nici mult nu mai aveam probabil.
Marti, miercuri, joi inot. E cam obositor sa ma duc la bazinul de langa vechea casuta, din Solna, dar mai am doar 2 saptamani si termin cursul. Alt bazin de inot e la o statie de metrou de aici, nu o sa mai fiu nevoita sa ocolesc atat.
SO are o tunsoare noua - 9 mm de jur imprejur. Foarte bucurosi de aparatul de tuns - poate mai mult eu decat el.

2 comentarii:

  1. La multi ani, GO, zile linistite, si luminoase, si calduroase cum iti plac tie. Nu stiam ca e ziua ta in fiecare zi, pana la Sf. Gheorghe,nu mi s-a spus si nici nu m-am gandit, desi mi se pare foarte normal. Bine ca am recuperat. Sa traiesti mult si bine!

    RăspundețiȘtergere