miercuri, 28 aprilie 2010

Jurnal de miercuri



Dimineata. Soare orbitor. 2 grade.
A inceput sa creasca iarba, la capitolul floricele tot la stadiul de ghiocei suntem + cateva lalele chinuite.
Curatenia de primavara este in toi: se aspira pietrisul aruncat toata iarna pe ghetus, se aduna frunzele moarte, se tund copacii si se planteaza floricele pe alocuri, se monteaza banci (ca astia le demonteaza iarna sa nu se strice). Zilele trecute am vazut chiar copaci inmuguriti.
Ieri am fost la ultima sedinta de inot si pentru ultima data la bazinul din Solna. Nu pot sa zic ca am invatat stilul crawl de inot, dar macar am incercat si am vazut cum e. Saptamana viitoare o sa ma duc la bazinul din cartier, renumit pentru serile clasice de miercuri. Se obisnuieste (nu stiu daca peste tot dar stiu ca si la Solna era la fel) ca miercuri seara sa se puna muzica clasica si se sting luminile (se lasa doar cele din apa) si se aprind lumanarele de jur imprejurul bazinului, si se permite doar intrarea persoanelor mai in varsta de 17 ani, ca sa nu vina copii la joaca. E foarte placut si relaxant.
Sa va povestesc acum cum am tinut eu post cu lapte azi. Ieri am decis sa ma las de cafea, iar planul era ca apoi incet incet sa renunt si la sucuri. Asa ca ieri nu am baut cafea deloc, dar in schimb am baut o cutie de Coca-Cola (330 ml). Azi, m-am gandit eu ca e mai sanatoasa cafeaua decat Cola, si pentru ca am vrut sa beau putina, am completat cana cu lapte (cum m-a invatat pe mine Ana). Numai ca, dupa ce am baut jumatate de cana de lapte cu cafea, mi-am amintit ca azi era miercuri si posteam. Am terminat de baut cafeaua si am continuat sa postesc restul zilei. (cu peste, ca am vazut eu ca e permis)
He he… si vineri sunt libera!!! E o sarbatoare suedeza si nu se lucreaza. In schimb, cei care nu lucreaza pentru suedezi… SO de exemplu, va munci vineri. Hi, hi, hi!

2 comentarii: