sâmbătă, 24 aprilie 2010

Sambata, somn, soare!



Dragele noastre (va stiti voi care), aveti bilete! Dupa cum v-am trimis si pe e- mail, zborurile sunt dupa cum urmeaza:
Plecare: 8 iunie
Bucuresti (11:30) – Viena (12:15)
Viena (17:15) – Stockholm (19:35)
Intoarcere: 30 iunie
Stockholm (10:15) – Viena (12:40)
Viena (13:35) – Bucuresti (16:15)


O sa va fac o lista cu ce sa ne aduceti din tara si ce sa nu va carati din tara (gen papuci de casa, prosoape etc; lista completa vine mai tarziu). Pana atunci sa va aranjati concedii/libere, ca sa nu aveti probleme.
Pe la noi a fost mai caldut azi. Ne-am trezit mai tarzior, SO si-a facut de lucru pe la calculator, iar eu am plecat in Solna Centrum sa mai cumpar chestii, ca de mult vroiam sa fac asta si nu mai ajungeam.
Acum ne pregatim sa mergem la ziua unei amice.
Zi relaxanta… de-ar fi mai multe asa!

3 comentarii:

  1. Multumim, am vazut ca ati rezervat si locurile. Asteptam listele. Pupici.

    RăspundețiȘtergere
  2. "Dragele nostre" inseamna....eu si fetitza??

    RăspundețiȘtergere
  3. Draga mea, daca ma refeream tine si la nepotelu' as fi zis evident "dragii nostri" - ca eu stiu sa vorbeste corect romaneste, da? Va asteptam si pe voi cu drag oricand va decideti sa ne vizitati(toti 3, evident...poate 4? :D).

    RăspundețiȘtergere