duminică, 18 aprilie 2010

3 la a 3-a



Azi a fost o zi foarte placuta in Stockholm, poate prima zi in care am simtit cu adevarat apropierea primaverii. Ne-am trezit tarzior – pe la 13 (multumesc celor care au evitat sa ma sune pana la ora aia, si celor care m-au sunat dupa), am luat “micul dejun pe balcon” in lumina si caldura soarelui. A fost foarte placut.
Am lenevit efectiv toata ziua, straduindu-ne (mai mult eu, SO s-a culcat) sa ne urnim din casa. Vroiam sa iesim sa exploram imprejurimile, pentru ca de cand ne-am mutat aici nu stim decat drumul metrou-casa, vremea urata si lipsa timpului nepermitandu-ne sa mergem in recunoastere. Si pentru ca astazi le aveam pe amandoua – timp si vreme frumoasa – ar fi fost chiar pacat sa nu mergem un pic la plimbare in cartier. Am iesit tocmai pe la 19, cand soare nu prea mai era, dar era lumina din belsug si, am crezut eu, si cald. Am ras de SO cand l-am vazut echipat cu gecuta lui de iarna si chiar si cu fes in buzunar. Am ras degeaba. Eu imi luasem o gecuta de primavara si tricou cu maneca scurta pe sub. M-am intors sa ma schimb inca de cand am ajuns in fata blocului. Si bine am facut, pentru ca la vreo 10 min de cand am iesit a inceput sa ploua. Si ne-am continuat plimbarica si am vazut ce mai e in jurul nostru. A fost dragut, dar probabil ar fi fost si mai dragut daca am fi iesit cand a fost soare si cald. Eu ma simt oarecum racita, sper sa nu fie asa, am luat deja pastile preventiv.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu