duminică, 18 aprilie 2010

Party



Vineri si sambata nu am apucat sa scriu nimic, pentru ca am fost ocupata pana peste cap cu organizarea petrecerii. In timpul saptamanii nu am facut decat o parte din cumparaturi, asa ca totul a ramas pe ultimele zile, mai precis vineri seara si sambata. Nici macar un plan nu am avut, asa de dezorganizata nu m-am simtit niciodata. Vineri seara am facut ultimele cumparaturi si apoi am venit acasa sa incep pregatirile. Nu imi mai amintesc ordinea in care am facut chestiile, asa ca o sa zic decat rezultatul final:
- Ficatei inveliti in bacon
- Snitele de piept de pui
- Salata lui Petrisor
- Salata de ton
- Vinete cu maioneza
- Salata de telina, morcov, mar
- Dobos aperitiv
- Oua umplute
- Trufe de branza cu marar
- Tort aperitiv (piure, morcov, pui, ciuperci)
- Sosuri pentru chipsuri (unul de avocado si unul de branza cu mucegai albastru)
- Salata verde cu rosii, castraveti, ardei
Am mai avut feluriti biscuitei, cartoane, grisine pentru aperitiv. Caju, alune de padure si alune glazurate de rontzait + chipsuri si tortilla chips. Rosiute mici cu branza mozzarella.
De dulciuri nu am mai avut timp, asa ca am facut decat o crema de zahar ars care a fost de mare succes, am luat capsuni, iar tortul l-a cumparat SO sambata.
De baut, vin, bere, cidru, sampanie, Coca-Cola, Fanta.


Pregatirile:

Tortul (pentru cine are ochi buni):

Distractia a durat pana pe la 1:30, iar la 2 eram cu toate stranse. Traiasca farfuriile, paharele si tacamurile de unica folosinta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu