marți, 30 martie 2010

Inca una si ma duc…



Evenimentele palpitante au cedat locul rutinei in ultimele cateva zile: ne trezim de dimineata, mergem la serviciu, venim acasa, pierdem vremea cum putem mai bine si ne culcam – desigur, tarziu. Ne trezim din nou de dimineata, obositi morti, s.a.m.d.
Azi am plecat impreuna la serviciu – pentru prima data. Pentru SO a fost cam de dimineata, s-a trezit el chiar inainte sa ii sune ceasul – imi povestea mai devreme cum ii canta lui "cucurigu" (alarma lui de la telefon) cand era in autobuz, si cum lumea se uita ciudat la el, iar el nu intelegea de ce (nu si-a dat seama ca ii suna alarma de la telefon).
La serviciu am muncit un pic azi, dar am cam mult de lucru – iar maine intentionez sa plec la 15, ca trebuie sa plecam la aeroport. Sper sa le dau de cap pana atunci. In incercarea de a ma conecta la calculatorul de la serviciu sa lucrez de acasa in seara asta, am reusit sa imi virusez un calculator, asa incat trebuie sa reinstalez Windows-ul. Ghinion.
Si…mai avem una bucata zi de lucru si ne ducem! Unde? In excursie, la distractie, relaxare si locuri noi.
Pentru prima data mergem la plimbare fara sa avem obiective de vazut, fara sa stim atractiile “must see”- cu ochii inchisi, cum s-ar zice. Nu vrem decat sa ne odihnim si sa mai schimbam peisajul. Din nefericire, am inteles ca temperatura e tot cam ca aici, speram doar sa nu ploua. Tineti-ne pumnii sa avem vreme buna.
Nu stiu cat timp si net o sa am zilele urmatoare, dar povestea cu excursia o sa vina curand. Pana atunci, va uram odihna placuta si zile insorite de Paste!

Un comentariu:

  1. Multumim pentru urari, va dorim si noi calatorie placuta, petrecere frumoasa si o vreme asa cum va doriti!

    RăspundețiȘtergere