luni, 22 martie 2010

Just another manic Monday!



Urasc ziua de luni. Dintotdeauna am urat-o. Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand ma gandesc la trezitul de dimineata ma intristez amarnic. Si cand mai e si frig afara (acum ceva vreme chiar si intuneric), trezitul, iesitul din plapumioara pufoasa si mai ales schimbatul pijamalelor caldute si comode cu cu haine de office...transforma totul intr-un cosmar.
Si oricat as incerca sa ma culc mai devreme seara, nu am reusit niciodata.
Azi am mai fost si harnicuta si m-am dus mai devreme la munca. La 7 si ceva eram in metrou. Am descoperit ca e mai liber la ora aia – sunt multi lenesi ca mine se pare.
Zi de lucru normala, poate cu mai mult cascat si portii regulate de cafea si cola. (ups…asta nu trebuia sa zic)
Urmeaza o seara de inot si apoi cu siguranta o sa cad franta.
SO nu a ajuns inca acasa…probabil lucreaza cu drag si spor.

Un comentariu: