luni, 29 martie 2010

Inca o zi…



Azi a fost zi destul de obisnuita, fara intamplari deosebite. Ne-am trezit de dimineata cu totii – eu inaintea baietilor, ca eu plec mai devreme de acasa. Ei merg la serviciu impreuna, ca avem decat doua chei si una e la mine, deci au amandoi o cheie.
Destul de liniste si pe la serviciu, desi oboseala se tine scai. Deh, cine s-a dus in bar aseara? Ca daca nu am precizat, aici la centru e o viata mai tumultoasa ca la noi la tara… chiar in padure acum. Asa ca noaptea trecuta ne-am incheiat-o intr-un local din zona, la un pahar de vorba.
Seara am fost la inot. Paul a fost la sala. Iar SO, saracutul, neavand cheie, s-a adapostit cu bagabontii de colegi intr-o carciuma si nici pana la ora asta nu si-a facut aparitia.
Intentionez sa ma culc mai devreme azi, dar nu e prima data cand imi propun asta.
Noapte buna!

Un comentariu: