duminică, 28 martie 2010

O zi plina



Ieri a fost prima zi, de cand am inceput sa scriu acest blog, cand nu am scris nimic. Si nu pentru ca sunt neserioasa sau ca mi-a fost lene (sper sa nu se intample asta), ci pentru ca nu am avut calculator. Aseara, mai precis azi-noapte cand am terminat noi cu impachetatul si cu mare parte din curatenie, laptopul era in unul din bagaje, si la cat de obositi eram, am renuntat rapid la ideea de a il cauta/scoate, mai ales ca si netul era oprit – toate instalatiile erau pregatite pentru a fi carate dincolo…
Asa ca o sa va povestesc intai cate ceva despre ieri. Am plecat amandoi mai devreme de la serviciu, pentru ca inca mai aveam de impachetat si evident, de facut curatenie. Zis si facut: la ora 5 eram amandoi acasa, iar undeva trecut de 12 noaptea ne-am declarat multumiti. Am facut bagaje de dus la noua locatie, unele pentru perioada cat stam la Paul, si unele pentru excursia de saptamana viitoare, curatenie luna in bucatarie si bai (pentru ca in rest era mai complicat cu bagaje peste tot).
Azi de dimineata ne-am trezit cred ca pe la 9. SO a demontat patul in timp ce eu mi-am continuat curatenia. Pe la 11 am plecat in Solna Centrum sa mai cumparam o pereche de manusi pentru carat, ca se mai anuntase un coleg ca vine sa dea o mana de ajutor, si sa bem cate o cafea pentru inviorare. La 12 ne-am intalnit cu Paul si am mers la StatOil sa ridicam masina rezervata pentru operatiunea “mutare”, si anume o camioneta cu partea din spate (pentru bagaje) cu un volum de 2 m x 4 m x 2 m. Maricica, ne-a luat putin pana sa o scoatem din parcare, si a durat ceva si sa gasim stergatoarele – pentru ca am uitat sa mentionez, ca sa ne fie mutarea si mai placuta, incepuse sa ploua. Masina am inchiriat-o pentru 4 ore, asa ca eram putin stresati cu timpul, dat fiind ca trebuia sa incarcam/descarcam bagajele, sa facem drumul Solna – Rissne – Odenplan (sa ducem patul la Paul) – Solna (din nou, sa lasam masina). Din fericire totul a mers conform planului si am returnat masina in timp. Am dus toate bagajele la noua locatie, pastrandu-ne decat strictul necesar pentru urmatoarele 10 zile.
Terminand cu mutarea bagajelor, noi ne-am intors in Solna, unde am facut ultima curatenie. Aspirator si dat cu mopul peste tot, plus ultimele retusuri. Ne-am dus inapoi a Rissne (noua locatie) apoi, pentru a lasa aspiratorul si alte chestii pe care le pastrasem pentru curatenie. Asadar, in jurul orei 6 seara ne intorceam la Paul. Baietii au asamblat patul, iar apoi am iesit sa mancam si sa sarbatorim. Seara s-a incheiat intr-un pub din Gamla Stan, cu muzica live, oameni veseli si atmosfera relaxanta.
Acum suntem evident cumplit de obositi, dar bucurosi ca deocamdata toate s-au terminat cu bine. Maine la 12 ne intalnim cu fosta proprietara sa ii preadam cheile, si cu asta se va incheia episodul din viata noastra numit ”Solna”.

3 comentarii:

  1. Felicitari! Va urez sedere cat mai placuta in mijlocul mamei naturi!

    RăspundețiȘtergere
  2. Gata cu nostalgia, dincolo va fi mai frumos, mai confortabil si netul va merge mai repede!
    Sa va fie bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. Asa sa fie, multumim...poate ne apucam chiar sa culegem ciuperci :)

    RăspundețiȘtergere