duminică, 21 martie 2010

Crème brûlée - reteta & rezultat



Reteta este urmatoarea: (de precizat ca am facut doar o portie de pofta)
2 galbenusuri
40 g zahar (eu am pus din ochi pentru ca al nostru cantar de bucatarie e deja pe undeva printr-o cutie)
150 ml frisca lichida
25 ml lapte
1 bat de vanilie scrie la reteta, eu n-am avut si am folosit o jumatate de lingurita de zahar vanilat, avand in vedere ca are destule picatele negre pe care le consider seminte de vanilie.
Procedura e urmatoarea: laptele cu frisca, vanilia si jumatate din zahar se pun pe foc amestecand in continuu pana dau in fiert. Separat se amesteca galbenusurile cu zaharul si compozitia de mai sus se toarna peste. Se toarna rezultatul in forma speciala si forma se pune in alta forma care sa contina apa fiarta. Se pun in cuptorul incalzit la 150 grade si se lasa acolo 45 minute. Apoi se da minunea la rece. Dupa ce se raceste…turnam o mana de zahar pe deasupra si il ardem cu arzatorul de crème brûlée, ca doar pentru asta l-am cumparat. Pofta buna!
A iesit ceva micut dar foarte bunut.
Atasez si o poza ca dovada.




Si o poza cu "obiectul muncii"- arzatorul:


Un comentariu: