duminică, 21 martie 2010

Crème brûlée - ispita



Mic dejun mai mult decat indestulator – dar ne luptam sa terminam ce mai avem prin casa, frigider/congelator pana ne mutam. Omleta cu bacon si pytt panna alaturi. Pytt panna e un amestec de cubulete de cartofi, ceapa si carne – se cumpara inghetat, se incalzeste in tigaie 5-10 min si masa e gata. Delicios dar numai de regim nu - regimul l-am amanat pana dupa mutare, ce deh…acum suntem stresati.
Ma intrebam zilele trecute daca intr-adevar vine primavara. Cata naivitate! Ninge ca in povesti. Poate cei care si-au dat zilele trecute bradutii afara din casa regreta amarnic. Noi in schimb…de ce am fi iesit afara ieri, cand a fost soare…iesim azi sa ne inghete nasurile. Unde? Eh…omul daca nu are de lucru isi face. Iaca noi mergem sa cumparam arzator pentru crème brûlée si manusi pentru carat cutii din Class Ohlson si apoi la IKEA sa mai luam pungi pentru bagaje (am concluzionat ca nu ne ajung cele pe care le avem).
O sa explic mai bine de unde a venit ideea cu arzatorul pentru crème brûlée. Saptamana trecuta, dupa ce am fost la film (Alice in Wonderland) ne-am destrabalat la Burger King. Dupa masa, merge o bericica. Unde? In barul Belgian – descoperit recent. Singurul desert pe care il putem comanda – era un pic cam tarziu – a fost crème brulee. Asa ca pentru doar 8.5 Euro am primit cam 50 grame de crème brulee, intr-un vas lunguiet si foarte ingust, pus la randul lui pe o farfurie mare si patrata…asa in cat daca il vedeai de jos credeai ca este un intreg ospat acolo. Da…evident…nu ne-am saturat - a fost doar sa ne intarate. Asa ca, acum le aratam lor alora de la barul Belgian in ce cantitati se mananca crème brûlée a la Romania. Ne luam aparatul nostru si mancam pe saturate. O sa vin curand si cu reteta, dupa ce gasesc ceva promitator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu