vineri, 19 martie 2010

Finally week-end!



Suedia. 19 martie 2010. Pentru ca tot m-am vaitat ieri din cauza frigului din iarna asta, cineva acolo sus a ascultat, iar azi au fost (in premiera) +5 grade.
A venit in sfarsit si mult asteptatul week-end, timp de relaxare si somn mult. Cu siguranta o sa treaca la fel de repede ca si cele trecute, dar ca in fiecare vineri seara sper sa nu se intample asta. Seara asta e ocupata cu spalat rufe – poate pentru ultima data aici, si cautat atractii pentru excursia la Londra. De maine incepem incetisor impachetatul – 15 cutii de carton asteapta sa fie umplute.
Azi am vazut in oras un aranjament intreg cu sanii trase de reni frumos luminate. Pe marginea drumului mai apare din cand in cand cate un fost bradut de Craciun. Asa ca, sa fie clar: cand eram mici si nu vroiam sa scoatem bradul de Craciun afara din casa, nu eram lenese, ci doar moderne.
Nu am remarcat anul trecut ca podoabele de Craciun se tin pana primavara tarziu, dar poate nici nu a fost asa anul trecut. Poate se tin cat e zapada afara…ca atmosfera de sarbatoare sa alunge deprimarea oamenilor nordului. Si System Bolaget-ul este foarte solicitat in perioada asta. Oamenii asteapta nerabdatori primavara. Magazinele s-au umplut cu haine varatice, desi eu nu am renuntat inca la geaca de iarna, tot port caciula si fularul e nelipsit.
Poate totusi o sa vina si primavara…curand.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu