joi, 25 martie 2010

Team building



Iata cum am ajuns eu astazi la ora 11 noaptea acasa, plecata fiind de la 8. Si nu, nu am lucrat! Azi am avut sedinta la serviciu, de la 16.30 la 19.15, care nici macar nu a fost plictisitoare cum ati putea crede. Seara s-a continuat cu o cina la un restaurant dichisit, despre care merita sa va povestesc.
Restaurantul cel fitzos este situat in buricul Stockholmului – la 2 minute de T-Centralen. Am avut de ales intre 3 meniuri: domestic, salbatic si peste. Cum pestele nu ma incanta, domestic mancam mai mereu, am ales salbatic si am primit dupa cum urmeaza:


Aperitiv: o fasiuta subtirica si maronie de maxim 3 cm latime pe 5 cm lungime si cam 0.5 cm grosime care nu prea stiu ce era, dar avea aroma de ciuperci. Pe aceasta fasiuta minuscula erau asezate cateva ciupercute ciudate de dimensiunea unui bob de mazare, cateva bobite de lingon (merisor?), 3 sparcuri cu aroma de branza cu mucegai albastru, tot de dimensiunea unor boabe de mazare, niste broccoli minuscule, TOT de dimensiunea unor boabe de mazare si niste firisoare firave de un soi de iarba, nu multe la numar. Toata chestia asta e venit pe o farfurie imensa, bineinteles. Prezentare deosebita, mancare pentru o masea. (vorba aia: ”ce stie taranul ce e sofranul”)


Felul principal: file de mistret cu sos caramelizat de vin rosu, cu piure de gulie (cred ca am avut 3 lingurite puse sub forma de 3 gramajoare, daca pot sa le zic gramajoare), gulie murata (3 feliute transparente frumos aranjate), 2 rosii cherry (taiate in jumatati!) si 2 frunzulite decorative .


Desert: savarina (zic ei), eu i-as zice gogoasa in forma de inel si cam de dimensiunea unui inel, cu inghetata de ”hjortron” (un soi de zmeura portocalie care este specifica nordului Suediei, cu mai multe seminte decat zmeura si alta aroma),cateva coacaze si fix 3 mure.


Am baut un cidru si un capuccino de final. Pot sa zic ca totul a fost delicios, si, surprinzator, satios. Ce am remarcat este faptul ca in meniu scrie exact tot ce am primit pe farfurie (au ratat doar cele 2 frunzulite – de patrunjel probabil, de la felul principal) – chiar daca au fost in cantitati minuscule.
Meniul (fara bauturi) a fost 385 kr (cam piperat cred eu, dar cand plateste firma nu prea conteaza).

Un comentariu: