duminică, 28 martie 2010

Duminica



Ceasul desteptator a sunat astazi la 9, cand am realizat cu stupoare ca ni s-a furat o ora importanta de somn, si ca de fapt era 10. Evident nici azi nu am reusit sa mai compensam din nesomnul acumulat in ultima perioada. Macar am dormit bine - tot in patutul nostru, asa incat schimbarea locatiei nu s-a simtit. Paul sta central si apartamentul e chiar spre strada. Se aude ceva zgomot de la strada, dar nu ca in Bucuresti oricum. Si stam doar 4 zile aici, deci nu e nici o tragedie. Noi ne vom cauta probabil toata viata apartamente cu vedere la parculete, paduri, cat mai departe de zgomotul masinilor.
La 12 ne-am intalnit cu fosta proprietara si ne-am incheiat socotelile, i-am dat cheile si s-a uitat la apartament sa fie in regula. Era bineinteles in regula si curatel tare (a remarcat si asta).
Ne-am intors apoi in zona in care locuim acum si am mers sa mancam ceva, baut o cafea si ne-am indreptat spre centru mergand din magazin in magazin, cautand ceva de imbracat, pentru ca eu am crezut ca a venit primavara si hainutele mai grosute le-am pus la bagaje. Asa ca ieri muream de frig in gecuta mea de primavara cu un puloveras subtirel pe sub. Mi-am gasit un hanoracel grosut, care m-a salvat din aceasta situatie. Pe langa asta, mi-am mai luat si niste incaltari sport rosii – astea pentru ca mi-au placut si ca se asorteaza cu geaca si in care atat ca motanul incaltat.
Nu am pierdut foarte mult vremea prin oras, am trecut si pe la supermarket si apoi ne-am intors “acasa”. SO a cazut rapus de oboseala si a reusit sa traga un pui de somn, in timp ce eu am incercat o reteta noua – tipic suedeza. Cand s-a trezit SO si tocmai ce se intorsese si Paul acasa, am mancat cu totii si apoi am pierdut vremea stand relaxant la palavre.
Ne pregatim de o noua saptamana de munca – mai scurta de data asta. Miercuri seara zburam spre Londra.

PS: O zi importanta azi: La multi ani, nasule!

2 comentarii: