luni, 22 martie 2010

Inotata, imbaiata, cremuita… adormita



Am fost si la inot. Dragutul de iepuras de langa bazin nu si-a facut aparitia in seara asta. Poate l-au prins ”autoritatile” suedeze, ca asa cum am aflat si noi de curand, lucrurile nu sunt cum par a fi. Cand am venit in Suedia si am vazut iepurasii dragalasi am crezut ca sunt ocrotiti, iar cand dispareau din peisaj iarna credeam ca i-au prins sa aiba grija de ei sa nu inghete sau sa moara de foame. Ti-ai gasit! Se pare ca iepurasii dragalasi reprezinta pentru suedezi dusmani de temut. Suna amuzant, da, dar umbla vestea ca din cauza lor s-au stricat terenuri de sport, spatii verzi, etc., iar suedezii cauta sa scape de ei. Mie nu prea imi vine sa cred ca iepurasii sunt pusi pe rele, dar in fine.
Revenind la oile noastre, adica la inot: o noua seara dezastruoasa. Stilul crawl nu prea se lipeste de mine, ce sa zic, sau poate sunt eu un antitalent la inot. Daca bras inotam cate 2 ore in continuu, 45 de minute de crawl ma dau gata, si astea asa, oprindu-ma la fiecare cap de bazin si tragandu-mi rasuflarea. Poate de-aia sunt si majoritatea baieti la curs. Sau poate crema brulee din week-end isi spune cuvantul. Oricum ar fi simt cum oboseala ma rapune…noapte buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu