duminică, 21 martie 2010

O zi de duminica…



Iata cum am pierdut noi vremea azi.
Plecat de acasa pe la ora 1 spre Solna Centrum, vioi si pusi pe cumparat. Ce? Pai sfoara pentru legat pungile de IKEA (pline cu bagaje), scoci pentru lipit cutiile, arzator pentru facut crème brulée, cateva CD-uri blank, manusi de protectie pentru carat cutii. Misiune aproape completa cu doar o vizita la Class Ohlson, mai putin manusile care nu au indeplinit criteriile pentru a fi cumparate.
Apoi am fost si am schimbat bani pentru excursia la Londra. Am vazut si eu cum arata lirele lor cele frumos colorate.
Ca tot eram acolo, am zis sa vizitam si Järnia, magazin tot cu “de toate pentru toti”, ca si Class Ohlson. Am cautat si acolo manusi, dar nici cele de acolo nu au fost satisfacatoare. In schimb, la Järnia ne-am dat seama ca avem nevoie si de vase pentru minunata crème brulée, dar cele de acolo erau ba prea mici, ba prea adanci, asa ca ne-am decis sa le cumparam din IKEA, ca tot urma sa mergem intr-acolo.
Zis si facut. Peste cam o ora de mers cu mijloacele de transport in comun eram in zona IKEA, mai precis la Outlet, ca doar era pacat sa batem atata drum fara sa dam o fuga si pe la dragutul Outlet. Intr-un ritm rapid l-am strabatut pe tot, intrand bineinteles doar in magazinele de interes, pentru a nu il enerva prea tare pe SO care mormaia inca de la intrare ca sa nu stau mult. Si nu am stat. In mai putin de o ora, am reusit sa ma aleg cu o pereche de pantaloni albiciosi si o curea maro, si apoi ne-am continuat drumul spre IKEA, tinta zilei de azi. In magazinul de langa IKEA am gasit manusi competente: achizitionat 2 perechi.
La IKEA, pentru ca etajul nu ne prea interseaza, l-am scurtcircuitat rapid, dand navala inca de cand am ajuns in cafeneaua care se afla la capatul lui. 2 prajiturele, un cappuccino si o cafea este un mod placut de a-ti incepe vizita la IKEA. Ne-am continuat calatoria la parter, unde aveam treburi importante de cumparat: pungi albastre IKEA si forme pentru crème brulée, la care s-au adaugat fara sa vrem niste instrumente de masurat pt bucatarie si 2 fete de perna. Forme pentru crème brulée nu am gasit de care vroiam, asa ca am luat una singura, cam maricica de altfel, dar nu aveam de ales, pentru ca in seara asta era planificata testarea arzatorului.
La iesire, SO s-a protapit in coada de nemancati care stateau hipnotizati de minunatul korv de la IKEA. Ca sa nu plec cu mana goala, am luat si eu un parmezan. Cand ajung sa i-l inmanez lui SO care se pregatea sa plateasca ca casa, surpriza…tanti punea de zor korvi la rand si nu parea sa se opreasca. 7 la numar. SO sustine totusi ca a cerut 2, dar pe chitanta intr-adevar avea 7, pentru ca tanti a inteles gresit. Oare chiar atat de nemancat l-o fi crezut? In fine, problema s-a rezolvat, si SO s-a ales doar cu 2 korvi.
In drum spre casa ne-am oprit in supermarket sa ne luam ingrediente pentru crème brulee.
Acasa facut rapid mancarica de mazare (tot din gama terminam tot de mai e prin congelator) pentru pachetel si apoi, dupa cercetari indelungate, am ales o reteta de crème brulée pe care am pus-o in practica.
Iar pe asta o scriu mai tarziu, in functie de ce iese, pentru ca momentan este in cuptor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu