duminică, 12 septembrie 2010

Am averea-n pungi



Si pungile pe hol. Fara numar. Pungi dintr-alea mari si albastre de Ikea. Si mai avem si 12 cutii pline. Deocamdata. Putem sa zicem ca stam destul de bine cu stransul, de-abia acum incep problemele: eu deja intrasem in panica, pentru ca mi-am impachetat toate sosetutele de pantofi si uitasem sa imi pastrez cateva pentru saptamana asta. Noroc ca punga cu pricina era chiar ultima facuta, asa ca am reusit sa imi recuperez cateva perechi. Daca mai apar noi nevoi…o sa fie mai greu. Toate hainele sunt puse in pungi de plastic, iar pungile de plastic puse in pungi de Ikea sau cutii de carton. Nu am numarat pungile mari…dar cred ca sunt peste 25 deocamdata.Evident, strictul necesar nu este inca impachetat.
Incepe saptamana cea grea si tocmai am realizat ca incepe pe 13. Noroc sau ghinion? Va spun dupa ce trece…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu