marți, 14 septembrie 2010

Ziua Crucii



La cat de prost a inceput saptamana, nici nu ma asteptam la altceva. Ieri – vreme ploioasa, frig si mohorat. Clienti cu ifose. Munca grupa mare la serviciu.
Azi – Ziua Crucii. Si la cat de bine stiam ca e mare sarbatoare azi, nu am facut absolut nicio legatura cu programarea de 4 ore la spalat din seara asta. Ba, mai mult, cand m-a avertizat Ana, am ramas batoasa, ca da, stiam, si chiar postesc. Eh…bine ca am postit…ca sa mai spele postul pacatele cu cele 5 masini de rufe spalate in seara asta. Am realizat de-abia cand mi-a spus SO, dupa ce bagasem primele 3 masini (eh…nu se pune nu? ca nu stiam!). Si bineinteles ca am terminat cu toate hainele dupa aceea, ca deh…2 masini in plus sau in minus… Unde mai pui ca primele 3 ture am bagat paturi, prosoape, lenjerii, fete de mese, ca am spalat si eu tot ce aveam prin casa, cine stie cand mai prindem noi masina de spalat daca nu ne grabim cu cumparatul! Iar acum ma simt o mare pacatoasa.
Maine mergem sa vedem noul apartament. Cine stie cum o arata si ala…sa continue saptamana in ritmul minunat in care a inceput!

2 comentarii:

  1. Lasa, ca a spalat masina, nu ai spalat de mana! Si dupa atatea belele, va veni si rasplata...probabil apartamentul?!

    RăspundețiȘtergere
  2. Ai uitat! Esti nevinovata! Nu se pune!

    RăspundețiȘtergere