joi, 9 septembrie 2010

Zacusca



Azi am fost o harnicuta. Desi la munca nu pot sa zic ca mi-au mers toate ca pe roate, nu pot nici sa ma plang. Dupa serviciu am venit acasa, desi eram invitati la o plimbare ”in larg” cu barca cu panze cu niste amici. S-a dus doar SO, ca eu, fiind total lipsita de chef, am preferat sa stau acasa. Si nu degeaba! Am gatit zacusca, mai precis prima zacusca din viata mea! Daca nu am ajuns in tara in perioada propice pentru facutul conservelor…mi-am facut singurica. O sa scriu intai reteta a la maman (asta asa, pentru mine, ca sa nu o uit, ca poate o sa o pun in practica vreodata):
- 2 kg ceapa
- 3 kg ardei (gogosari + capia)
- 5 kg vinete
- 1 l ulei
- 800 g pasta de tomate
- piper, sare, foi de dafin
Reteta mea a fost mai din ochi, si desi verzuie (eu am cumparat gogosari verzi) este foarte gustoasa. Acum nu va ganditi ca am facut borcane de zacusca…ci acolo, de mancat zilele astea.
O sa pun si o poza, desi se pare ca a iesit chiar mai verde ca in realitate.

2 comentarii: