duminică, 19 septembrie 2010

Mutarea



Ziua de ieri a fost cumplit de obositoare. Dupa ce am facut 2 transporturi cu masinuta plina in timpul saptamanii, vineri seara treburile au mers mult mai rapid decat ne asteptam. Ne-au ajutat niste amici la mutat si, cu transport cu tot (distanta dintre vechea si noua locuinta e de vreo 6 km), mutatul bagajelor din Rissne in Råcksta a durat doar vrea doua ore si un pic. E adevarat ca ramasesera de mutat doar mobila, cutii si pungi mari de Ikea. Chestiile marunte – gen flori, plus calculatoarele le carasem intr-un transport anterior. Asa ca, am ajuns destul de devreme inapoi si am dormit neintorsi. Ieri de dimineata am facut curatenie luna in vechea locuinta, iar dupa-amiaza ne-am intalnit cu proprietara si i-am inapoiat cheile, continuandu-ne apoi drumul la Ikea. De cand am inceput sa desfacem bagajele am simtit cumva lipsa spatiilor de depozitare – care, trebuie sa recunoastem, sunt mai putine ca in Rissne. Asa ca, am achizitionat mici chestii ieri – gen 2 noptiere si 2 comode (de-alea cu 4 sertare maricele) pentru pus in dormitor. Tot ieri am mai luat si perdeluta de baie cu bara de prins, cos de rufe, niste ghivece si alte mici prostii. Asa ca incetisor, ne innoim. Am desfacut si mare parte din bagaje, iar azi am mancat primul mic dejun in noua locuinta.
Urmeaza cautarea de pat si de masina de spalat rufe – ca noul cos deja a inceput sa adune rufe murdare. SO a inceput sa asambleze mobila si ne-am mai planificat un drum la Ikea pentru alte maruntisuri azi.
Pana nu vedem casuta un pic mai ordonata, nu prea o sa ne tihneasca sa stam pe net, dar da, avem net, si puteti sa ne scrieti ca citim.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu