sâmbătă, 25 septembrie 2010

Fiecare de ce-l doare!



Daca tot spuneam ieri ca urgenta din toate cumparaturile noastre o reprezinta masina de spalat rufe, iata ca azi, dupa o zi intreaga de umblat prin magazine, am venit acasa cu masina de spalat…vase!
Nu am reusit inca sa ma decid la masina de spalat rufe si uscator – le vreau oricum aceeasi firma, aceleasi dimensiuni (sper), asa ca ma mai uit pe net la diverse. Am probat in schimb paturi – multe, mari si variate – ne-am propus ca de data asta, daca tot suntem nevoiti sa ne cumparam un pat nou, sa ne luam ceva serios. Suntem aproape decisi, asa ca, daca nu intervine nimic, maine dam comanda – pentru ca se pare ca pe aici paturile se fac pe comanda si sunt gata in…6 saptamani!!! Si noi am ramas masca prima data cand am auzit, dar am intrebat la mai multe magazine si se pare ca atata dureaza peste tot. Asa ca mai avem de dormit pe canapea pana atunci.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu