duminică, 12 septembrie 2010

Back in business, babe!



Incepe febra mutarii si a cumparaturilor in vederea mutarii. Avem o lista atat de lunga de chestii necesare pe care trebuie sa ni le cumparam, incat ma simt ca in perioada mobilarii/utilarii apartamentului din Bucuresti. Si, ca si acolo, le-am prioritizat si incepem incet-incet: intai facem un studiu al pietei, apoi ne orientam pe ceea ce ni se potriveste cel mai bine.
Ieri am fost in magazine cu produse electrocasnice si ne-am uitat dupa masina de spalat vase, rufe si uscator. Preturile pe item variaza de la 4 000 la 13-14-15 000 sek, unele char mai mult. Incepe sa nu ma mai mire diferenta de preturi pentru produse care fac exact acelasi lucru. Am intrat ieri, pentru prima data, si intr-un magazin de mobila, altul decat Ikea. Asta pentru ca toti colegii mei stramba din nas cand aud de Ikea si sustin ca multe alte magazine din Suedia ii sunt superioare calitativ. Am uitat sa ii intreb si de preturi insa… Caci Mio, magazinul in care am intrat ieri, nu numai ca nu avea multe produse pe gustul meu, dar majoritatea aveau preturi exorbitante, pe care nu te-ai gandi poate in veci sa le platesti pentru un pat, un scaun, sau o biblioteca. Dar…oameni sunt multi, la fel si gusturi si la fel si buzunare. Ne-am dus apoi spasiti la Ikea, iar eu m-am simtit oarecum vinovata ca am incercat sa ii gasesc inlocuitor, caci Ikea e numai una: locul unde gasesti de toate pentru toti – chestii practice pentru toate gusturile, la preturi incomparabile cu ”concurenta”.
SO avanseaza vizibil cu suedeza si, desi el e nemultumit ca nu se trezeste fluent in suedeza, eu ii remarc progresele. Astazi invatam sa numaram :D.
Avem deja 6 cutii de carton si 8 pungi de Ikea pline, pregatite in vederea mutarii. Azi continuam sa ne strangem lucrurile de prin casa.
Afara pare mohorat, ploua mocaneste, asa ca probabil azi nu ne vom urni din casa. Poate datorita ploii am reusit sa dormim pana la 11 azi (sau poate pentru ca ne-am culcat dupa 1 azi-noapte).
AMR 3 zile pana vedem apartamentul si 5 zile pana ne mutam.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu