miercuri, 15 septembrie 2010

Casuta noastra



Poate impropriu spus “noastra”, dar atata vreme cat ii platim chiria e totusi a noastra. Si, mai mult, eu o simt mai “acasa” decat oricarea alta casa din Suedia in care am stat. Poate pentru ca nu are propriu-zis proprietari.
O sa povestesc doar putin despre ea, pentru ca suntem foarte obositi si mai avem si sa strangem cate ceva de prin casa, asa ca o sa las mai mult pozele sa vorbeasca.
M-am intalnit cu SO azi la 12 si am mancat grabiti cate un sandvis – pranzul de azi (bine ca avea 30 de cm si toate chestiile prin el, ca altfel…), urmand ca apoi sa mergem sa ne luam cheia de la apartament. Am ajuns la bloc pe la 12.30. Un reprezentant al firmei de la care inchiriem ne astepta la intrare, ne-a inmanat chei – de la apartament, intrarea in bloc, garajul de biciclete, si boxa de la subsol. Am mers apoi si am vazut apartamentul rapid, ca trebuia sa ajungem inapoi la munca.
Dupa serviciu, am trecut prin Rissne sa mai luam cate ceva si apoi am mai facut un drum la noua casuta. Cel mai important: am depozitat barca in boxa de la subsol. Apoi am avut timp sa studiem mai bine apartamentul.
Desi SO nu imi impartaseste entuziasmul, mie mi-a placut in mare masura ceea ce am vazut. In primul rand, cum poate nu mai era nevoie sa precizez, totul e nou-nout. Se vede ca e muncit cu mult bun simt, iar calitatea si finisajele sunt impecabile. In mare: in bucatarie avem frigider si congelator mari, aragaz electric – toate Siemens. Mobila e alba, calitate buna, toate dulapurile si sertarele au opritoare. Nu se cunosc imbinarile de blat, sunt 9 prize doar deasupra mobile de bucatarie si doua neoane. Chiuveta este dubla, exista cos de gunoi (chiar 2, puse pe un suport dragut – o sa le fac o poza data viitoare) si suport de tacamuri pentru sertar, cuiere pentru prosoapele de bucatarie, si suport pentru prosoape de hartie.
Dormitoarele– goale golute. Parchet, tapet alb-murdar.
Tot apartamentul este generos in prize de toate felurile si suporti pentru lustre (cu prize in tavan).
Baia e maricica, cu loc pregatit pentru masina de spalat rufe si uscator, peste care este deja montat un blat – pentru impachetatul rufelor. Exista un singur dulapior si ala micut…aici mai merge cumparat ceva.
Dressingul e si el destul de spatios, are si un soldat in totalitate din grilaj (eu l-as fi preferat acoperit dar… poate sa se aeriseasca hainele?)
In hol, la intrare exista un dulap cu usi glisante, cu 2 compartimente, unul pentru aspirator si solutii de curatat, iar celalalt pentru umerase.
Geamurile par solide si bine izolante, nu avem niciun soi de draperie. Caloriferele sunt mari peste tot, sa speram ca or sa fie si calde in curand.
Boxa de la subsol e o camera de 2.5m x 1.5m cu inaltime de 3m, cu peretii de grilaj.

Bucataria:


Frigiderul:


Congelatorul:


Aragazul:


Dulapul de la intrare:


Dulapul pentru aspirator/solutii de curatenie:


Baie (partea 1)


Baie (partea 2)


Dressing:


Floarea primita de bun venit:


Prajiturile cu care ne-am omenit la fata locului, cu ocazia primirii casutei:

3 comentarii:

  1. M-a impresionat gestul cu floarea, foarte frumos! Si apartamentul, cat se poate vedea, e super. Sa fiti sanatosi si fericiti in noua voastra casuta!

    RăspundețiȘtergere
  2. Oau! Bucataria arata suuuper. Asa din imagini nu imi dauseama cat de spatios e, asa ca astept un tur de onoare cu webcam. Sa o stapaniti sanatosi si normal ca e a voastra atata timp cat nu va da nimeni afara! pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumim frumos!
    @Ana: pai bucataria si livingul = o camera de 36 mp. Dormitoarele au unul 9 mp si celalalt 11. Spatiu este, eu ma bucur cel mai mult ca bucataria are mobila multa, ca avem dressing si ca baia e mare (cam 7 mp as zice). Revenim si cu filmulet :)

    RăspundețiȘtergere