vineri, 3 iunie 2011

Smoothie de avocado



Dupa toate smoothie-urile traditionale incercate pana acum (de banane, zmeura, piersici), astazi am ales o varianta mai putin obisnuita, smoothie-ul de avocado. Pentru ca amandurora ne place avocado-ul, am cumparat saptamana asta vreo 6 bucati. Cand ne-am trezit cu ele in casa, niciunul din noi nu a sarit sa le consume. Asadar m-am gandit astazi sa le schimb “forma de prezentare”. Si ce s-ar fi potrivit mai bine pe caldurile astea decat un smoothie racoritor?!
Ingrediente:
- 2 avocado
- 4 lingurite zahar (brun daca aveti)
- 2 lingurite zeama de lime
- 400 ml lapte
Mod de preparare: Le bagati pe toate la blender si le lasati pana se face o pasta moale. Eu am fost incantata de noul gust! Daca vreti, puteti sa puneti si niste cuburi de gheata.
Atentie: Fructele de avocado trebuie sa fie coapte bine. Eu obisnuiesc sa le las o zi, doua afara sa se coaca mai bine daca sunt verzi. Dupa ce se coc le tin in frigider.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu