sâmbătă, 18 iunie 2011

Diverse



Saptamana asta am vazut primii doi iepuri si tot saptamana asta a vazut si SO unul...deci putem sa credem ca s-a dat drumul la iepurasi!
A inceput sa infloreasca socul! Zilele trecute am cules cateva inflorescente si am facut socata. Prima de anul asta.
Continuam cu mancatul de pepeni! Anul asta a fost productie buna, cred (in Spania, nu in Suedia, evident). Nu sunt ei teribil de dulci, dar sunt bunicei, iar ca desert...buni si sanatosi.
Am intalnit din nou cele doua masinute de taiat iarba. Doar ca de data asta erau pe partea opusa a drumului. Ne-am bucurat doar de parfumul ierbii proaspat taiate, fara sa fim deranjate prea tare de zgomot si fara sa inhalam praf (sper).
Daca mamele isi mai amintesc, intre blocuri, in drumul spre Vällingby, printre leagane si alte jucarele, era si un bazin cimentat, in forma rotunda. Cum anul trecut ne-am mutat tarzior aici, nu l-am vazut cu apa. Am crezut ca este fantana arteziana acolo. Ei bine, nu este! Este o mica piscina, unde e o mare balaceala cat e ziua de lunga. Alaturi s-a montat si un dus, sunt banci de jur-imprejur si, bineinteles muuuulta multa verdeata. Am trecut saptamana asta destul de des pe acolo si mereu era aglomerat. Copii de toate varstele si chiar si parinti intra sa se racoreasca, se bat cu apa, e o nebunie acolo. Chiar si cand afara erau 16 grade, tot erau copii acolo...si sigur apa aia e incalzita doar de soare. Eu eram intr-o bluza cu maneca lunga si ma gandeam daca sa imi pun si o gecuta, iar plozii suedezi, despuiati, se bateau cu apa.
Aseara nu am stat prea mult la celebrul party. Drumul a fost cumplit, era ora de varf, cand lumea se intorcea de la munca si avusese loc un accident si politia ocupa 3 benzi de circulatie. Dupa ce SO a facut o ora pana acasa (in general face 15-20 de minute), drumul pana la local l-am parcurs in mai bine de o ora. Asa ca nu ne-am incumetat sa stam prea mult, ca i se facea foame celei mici, si oricum nu prea dormise ieri si ma gandeam ca o sa fie obosita si plangacioasa. Imi era frica si sa nu se sperie de atata lume si galagie. Cum a fost petrecere cu familiile angajatilor, era acolo o droaie de copii, cred ca vreo 40 as zice, de varste diferite, dar cei mai multi micuti, pana in 6-7 ani. A fost cumintica insa, foarte atenta la toata lumea, toti au admirat-o si alintat-o.
Azi intentionam sa plecam la Ikea dupa-amiaza. Vremea e in continuare racoroasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu