duminică, 19 iunie 2011

Risotto cu bacon si smantana



Am mancat odata in oras un risotto foaaaarte bun. De atunci am tot rascolit internetul sa gasesc reteta pentru el. Si, dupa indelungi cautari, am descoperit-o! Am modificat-o usor si a iesit un risotto mai mult decat delicios!
Ingrediente:
- 1 ceapă mare
- 40 g unt
- 280 g bacon taiat marunt
- 350 g de orez cu bob rotund
- 150 ml vin alb
- 1 l supă de pui
- 200 ml smântână dulce
- 100 g parmezan ras
Mod de preparare:
Se toaca ceapa marunt si se caleste cu baconul in unt. Adaugam orezul si amestecam pana devine lucios. Se toarna apoi vinul si se lasa sa se incorporeze, iar apoi turnam supa treptat, pana se absoarbe toata. Adaugam smantana si parmezanul. Daca vreti sa condimentati, se recomanda piper si nucsoara. Atentie la sare, ca deja baconul e un pic sarat si poate si supa.
Il serviti cu ce va pofteste inimioara. Eu l-am mancat in oras cu pui invelit in bacon si asa am facut si acasa. Am taiat pe lungime piepti dezosati de pui, i-am fiert usor (doar cat sa se intareasca), i-am invelit in bacon i-am pus in tava si i-am bagat la cuptor. Se lasa pana se rumeneste usor puiul (eu i-am pus la 250 de grade si i-am lasat cam o ora)

Un comentariu: