vineri, 17 iunie 2011

DHL



De ceva vreme am inceput sa cumparam frecvent de pe Internet. Comandam produse din UK, USA, Germania, Franta sau din alte tari. Motivul e ca e mai comod, aflii parerea altora care au cumparat inainte produsul respectiv si inainte de toate, ca sunt mai ieftine ca in Suedia. Pachetele care vin prin posta le ridicam de la cel mai apropiat supermarket, iar cele trimise prin firme de curierat vin la usa. Cel mai adesea, pachetele care vin acasa sunt trimise prin DHL. Si am remarcat, in timp, ca e mereu aceeasi persoana care le aduce.

Pana azi, totul decurgea cam asa:
“Hej, hej!”
Imi inmana device-ul electronic de semnat ca am primit pachetul...
“Hej då!”

Azi insa...cred ca nu a mai rezistat de curiozitate. Stiam ca trebuie sa primim niste pachete si deja cand am auzit liftul si apoi niste cutii tarate m-am indreptat spre usa.
“Hej, hej!”
Iau device-ul sa semnez. In timp ce semnez aud:
“Firma?”
Eu: “Pardon?”
El: “E firma aici?”
Eu (senina): “Nu.”
El (as zice ca aproape socat): “NU e firma aici?”
Eu (amuzata): “Nu.”
“Hej då!”

2 comentarii: