miercuri, 20 iulie 2011

Gratar



Vara in Suedia este foarte apreciata. Oamenii nu stiu cum sa stea mai mult in lumina naturala si soare ca sa ”isi incarce bateriile” pentru sezonul rece si intunecos. Este perioada cand cei care stau la case sunt de invidiat: au curte cu verdeata, masa cu scaune afara si, cel mai important, gratar.
Daca stai la bloc insa, spatii de facut gratar sunt la tot pasul. Problema e ca sunt totusi multe de carat, iar ca sa mergi pe jos sa faci gratar, aduni o gramada de bagaje greu de carat dar absolut necesare: gratarul, carbuni, brichete, gaz, carne, carnati, legume sau ce mai vrei sa frigi, apa, instrumente de intors, vase, mustar etc. Pentru simplificarea celor enumerate mai sus, am incercat sa folosim gratar de unica folosinta – esec total! Iar apoi am ramas intr-o usoara pana de idei...
De ceva vreme, seara, o mireasma de gratar umplea tot livingul. Am investigat situatia si am descoperit ca vecinul care sta un etaj mai jos are gratar electric pe balcon. Si asa ne-a cuprins din nou ideea de a ne cumpara gratar. Singura problema era ca, in contractul nostru scrie clar ca este interzis sa faci gratar pe balcon. Cu siguranta nu se refera la gratar electric. Dar noua ne ploua in balcon, daca am lua gratar electric pentru exterior ar trebui bagat la adapost cand ploua...
Si, din gand in gand am gasit solutia ideala pentru noi: un gratar electric nu prea voluminos, de interior, pe care sa il putem scoate pe balcon cand avem chef. Acum a inceput rascolirea internetului pentru gasirea gratarului ideal: unele nu aveau parti detasabile pentru a fi spalate usor, unele erau prea mici, altele nu lasau urme de gratar pe carne, etc. Si intr-un final, dupa indelungi cautari, l-am gasit! Gratarul Tefal recomandat de Jamie Oliver! Intruneste toate cerintele noastre, este usor de folosit si de spalat. Am facut pana acum carnati, carne de vita, cotlet de porc, piept dezosat de pui, zucchini, ciupercute, ardei si, mai nou porumb! Desi a declansat o data alarma de incendiu, noi ne declaram multumiti! Asta este mititelul:

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu