marți, 26 aprilie 2011

Placinta cu branza dulce



Inspirata de Ana si pentru ca ne-a ramas branzica dulce de la pasca pregatita pentru Paste, am facut o placintica. Blatul este cel “traditional” – pe care il folosesc la orice placinta, iar umplutura ca cea de pasca.
Ingrediente:
- 200 g faina
- 100 g unt
- 2 linguri smantana
- 2 linguri zahar

- 600 g branza dulce (a noastra e moale, parca ar fi amestecata si cu smantana)
- zahar dupa gust
- 2 oua
- stafide si zahar vanilat dupa bunul plac

- 1 ou pentru uns

Mod de preparare:
Amestecam ingredientele pentru blat (untul topit in prealabil) si intindem compozitia in forma (de 23 cm am folosit eu), avand grija sa acoperim peretii. Pastram 1/3 din compozitie pentru partea de deasupra. Se toarna umplutura si se acopera cu un grilaj format din compozitie de blat, sau orice alte forme doriti. Se unge cu ou si se da la cuptor la 200 de grade pentru 40 de minute.
La noi a avut super succes, s-a terminat vazand cu ochii. Fotografia pe care am reusit sa o fac este cu ultima bucatica – asa se justifica faptul ca este teribil de stramba :).

Un comentariu:

  1. ma bucur ca eu am fost sursa de inspiratie! placinta mea a iesit prea dulce si cu atata pasca peste tot,nu prea a avut succes. mai incerc la anul:)

    RăspundețiȘtergere