miercuri, 6 aprilie 2011

Placinta de zucchini



O alta placinta, foarte asemanatoare cu celelalte de altfel si, cel putin la fel de buna zicem noi.

Ingrediente:
Coaja:
- 200 g unt
- 350 g faina
- 3 linguri lapte
Umplutura:
- 125 g sunculita
- ½ ardei rosu
- 8 ciuperci
- 1 ½ zucchini
- 200 g cascaval
- 400 ml lapte
- 3 oua

Mod de preparare:
Pentru coaja se amesteca toate ingredientele (sa fie mai usor, eu topesc untul inainte) si se intinde in tava, avand grija sa acoperim bine peretii vasului (am folosit o tava dreptunghiulara de 22x35 cm).
Am calit putin sunculita cu ardeiul tocat marunt si cu ciupercile feliate si le-am intins peste coaja. Am pus apoi un strat de zucchini feliat. Ouale, laptele si cascavalul ras le amestecam intr-un castron, iar apoi se toarna peste stratul de zucchini, avand grija sa intindem cascavalul in strat omogen pe toata suprafata. Se da la cuptor la 200 de grade pentru 45 de minute.

Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu