duminică, 11 iulie 2010

Sfarsit de week-end pe balta



Am ajuns acasa teferi si nevatamati, poate un pic obositi si cu siguranta bronzati. Am petrecut un week-end superb! Am navigat sambata pana intr-un camping situat intr-un micut port, am dormit acolo si ne-am intors azi inapoi – evident, la timp ca sa vedem meciul.
Navigatul cu barca cu panze este, dupa cum ziceam si intr-un post anterior, o activitate foarte captivanta, numai ca noi nu suntem facuti sa invartim panzele pe barca, asa ca ramanem la ideea noastra de a ne cumpara o barcuta gonflabila. Evident ca nu se compara cu comfortul asteia mari, unde ai un miniapartament, cu toate cele necesare – aragaz, frigider, toaleta, dulapioare, paturi, masa, etc., dar cel putin nu ne ostenim sa fim atenti in continuu la cum bate vantul. Prea ostenitor pentru noi…si SO saracutul a zis ca a facut bataturi la maini de la tras de sfori ca sa mute panzele.
Canicula in Suedia!!! Se pare ca au ajuns caldurile si pe aici, trebuie sa ne mutam si mai la nord.Sunt 30 de grade afara, si ultimele saptamani au fost incendiare, nicio alta vara petrecuta aici nu a mai fost atat de calduroasa. Asa ca am profitat de aceasta minivacanta si ne-am balacit din plin – pe o plaja mica in locul unde am ajuns cu barca, si in mijlocul lacului – trasi de barca – refreshing!
Acum ne-am imbaiat si ne asezam sa urmarim meciul. Hai Spania!

Un comentariu: