miercuri, 7 iulie 2010

Noi



Pentru ca nu am mai scris de multa vreme, imi vine din ce in ce mai greu sa incep, mai ales ca intentionam si sa rezum perioada de pauza intr-un post. Nu am reusit sa va pun la curent cu ce s-a mai intamplat in iunie, dar am decis, la solicitarea publicului, sa scriu in continuare - ganduri si intamplari de zi cu zi.
Tin sa multumesc in primul rand tuturor celor care ne-au transmis ganduri si urari de bine cu ocazia zilei Americii. Am petrecut-o printr-o excursie in sudul Stockholmului in cautarea de locuri neexplorate inca.
Pe aici este in continuare foarte cald iar noi ne simtim cumplit de obositi. Eu as sta si as dormi o saptamana daca mi s-ar permite. La serviciu multe de facut, putin chef, plus o atmosfera de concediu… Multi pleaca in vacanta, asa ca o sa avem perioade cand o sa fim 3 oameni la munca…
Am anuntat-o pe proprietara ca ne mutam in septembrie, iar SO se ocupa sa ii gaseasca chiriasi la ECDC. Au venit azi 3 sa vada apartamentul. Incep sa simt ca apartamentul asta nu mai e “acasa”.
SO si-a propus sa vada semifinalele campionatului mondial de fotbal, asa ca acum se uita la meciul Germania – Spania.
Inca 2 zile care vor trece cumplit de greu…

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu