vineri, 9 iulie 2010

Marinari in toata regula!



Aseara am navigat in arhipelag cu o barca cu panze. Noi doi si un amic - proprietarul barcii. Nu mi-am imaginat ca navigatul poate fi o activitate asa de placuta si de captivanta. Am invatat sa manuim barca, sa citim hartile si alte lucruri interesante legate de "marinarit".
Asa ca am decis sa continuam initierea noastra in aceasta activitate. Maine plecam cu barca pentru 2 zile, o sa ne plimbam in arhipelag, mai departe, o sa innoptam pe barca intr-un port si continuam a doua zi. Ne-am propus sa ajungem totusi acasa sa vedem finala campionatului de fotbal...speram sa reusim.
Asa ca sa nu va speriati daca nu auziti de noi pana duminica seara...iar daca nu auziti nici dupa duminica seara...inseamna ca ne-am facut pirati :).

Va dorim un week-end placut si...vant bun!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu