joi, 29 iulie 2010

In asteptarea vacantei...



Plimbarea de marti cu barca a fost extrem de placuta, dar si obositoare. Am ajuns acasa la 23:30, de data asta dupa o ora si jumatate de alergat barca pe apa. Am mers cu 30 km/h (viteza ei maxima), ne-am invartit printre insulite, am reusit sa lovim si motorul de o stanca (intr-un loc unde era apa prea mica) - bine ca nu a patit nimic! Am parcurs o distanta de aproximativ 9 km (a estimat SO).
Zilele urmatoare se anunta ploi, asa ca este putin probabil sa mai iesim cu barca. Oricum oboseala isi spune cuvantul - ieri de dimineata as fi facut orice, doar sa nu trebuiasca sa ma trezesc. As vrea sa dorm o saptamana in continuu. De cand au inceput noptile sa fie mai intunecate si racoroase, se face simtita puternic si nevoia de somn.
Si...aseara am reusit sa ne culcam din nou la 1, iar de dimineata ne sunau alarmele de la telefoane in continuu. Pana in week-end - doua zile de chin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu