vineri, 2 mai 2014

Prima rochita

Am sarbatorit azi un 1 Mai muncitoresc. Si asta numai pentru ca de dimineata erau 2 grade, si pana la amiaza nu au fost mai mult de 7 grade. Cu ceva ploi, bineinteles.
Asa ca am preferat sa imi fac de lucru prin casa. Am inceput cu o husa pentru masa de calcat si, pentru ca nu mai puteam sa ma opresc din cusut :D, am continuat cu o rochita pentru Pufarina.
Nu judecati prea aspru, ca nu am avut tipare si nici nu m-am straduit eu prea tare...Am incercat sa o fac practica - bretelele se prind in fata cu velcro, iar intr-un lateral am pus fermoar (sa fiu sigura ca va fi usor de imbracat).


Urmatoarea va fi pentru Cristina. M-am gandit ca Pufarina ar trebui sa fie mai putin pretentioasa, de-aia a primit (sau mai bine zis va primi) ea prima rochita creatie proprie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu